tisdag 4 september 2012

one week har past

Jag, Tirageh/Tirra/Tirra-G,  har nu skaffat blogg och detta bara på grund av mina vänner och min mamma, ja min mamma (boss boss azizam). De har tjatat på mig rätt så länge nu så jag bestämde mig för att lyssna på dessa visa människor... En bra sak att kanske veta är att jag bor i den stora staden London, iaf i ett år... Gar andra aret pa gymnasiet, stor tjej jag vet, och pluggar pa en svensk skola i Richmond Upon Thames. Ratt sa javla sjuuukt att jag kan saga att jag boooooooor i London eftersom detta vart en long time dream of mine. Men nu ar det ju liksom reality. Wooaaah.. Egentligen ar jag ju en mammas tjej sa det ar ratt sa weird att jag gor detta men it's time for me to grow up, so to say. Detttaa ar saaaa trakigt shit aja. Kandes att jag borde ha skrivit nagat nu anda eftersom det gatt en vecka hihihiohohoiho.
  Ar trott sa skyller det pa det. Whatevzzzzzzzzz|


TG you know what I mean

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar