onsdag 5 september 2012

Mitt (och Felicias) rum!

Nu är det så att jag bor hos en värdfamilj då här i London och som tur är så bor jag ihop med min buddy Felicia Lindgren... Vi bor hos en superskön familj vid namnet Scott. Egentligen från början så skulle det bara vara jag, Felicia och Syd&Phill (pensionärpar) MEN det blev lite strul så deras son och hans fru och deras lille bebis Ellie Tallulah bor i ett av det rummen som var avsedda för oss... så nu är vi rommies. Trodde aldrig att jag skulle palla bo hos en värdfamilj let alone bo ihop med någon I SAMMA RUM!! fast det gör jag... iaf so far hehe... det är mysigt iaf, if you know what I mean höhöhö sköööö... Här kommer i alla fall ett par efterlängtade bilder på mitt rum!!!

Ha det fest ( Julia YOLO style )

ps. väggen med bilderna och gitarren på sägen iz ma bed/corner.ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar