torsdag 6 september 2012

Bild BOOOOMB watch out

För att ungefär få en bild på hur mina dagar ser ut, lägger jag upp några bilder höhöhö. I helgen kommer jag kanske skriva lite mer om själva skolan och livet här, fan svårt att ha blogg.


dagens outfiiiiit yao cheesy men ja.
trötta tjejer efter lång väntan på Heathrow påväg till campuset. ja juste, vi bodde de tre första dagarna på campus och träffa massa trevliga americano studenter whiiiiieeee....

meine skolaa, fint javisst!
utsikt. the river thames.

coooooolingarrrrrr

detta är bebisen Ellie Tallulah som för närvarande bor med oss

crossher på middag "hemma" hos oss

fick klippa mina långa naglar som jag hade haft länge, sorgligt. men nu kan jag iaf spela gitarr igen WHOOP ps THEY ARE REAL.  inget fake nejnejNEEEEEEEEJ

TAGGAA

HAMLEEEEYSS, älska gojsballongerna

utanför M&M big ass shoppen

Odeon


trötta/irriterade/hungriga/hypade tjejer efter en äventyrlig/failad tur i staden London, memorable

rooomieeees

har fler bilder på MIN mobil så det kanske blir en bild boom version 2 DAM DAM DAM DAAAAAM. ......................

peace


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar