fredag 14 september 2012

förra helgen

jo förra lördagen så hade Svenska Skolan en liten barbeque för alla hostfamilies och det var inte så hemskt roligt så efter åt drog jag, Julia, Engla och Felicia runt i Barnes och kolla in läget där. Åt min första chips påse på typ en månad, score!

Sedan drog vi oss till Hammersmith, felicia och jag var så hurtiga att vi gick dit. När det började bli lite mot kvällen så tänkte vi att vi skulle försöka oss på att sitta på en pub. Första försöket gick inte men det andra så gick det super! Vi satt på Blue Anchor som var precis vid River Thames. Massa folk, vädret var great och vi hade det jättekul!!!

SÖNDAG: på söndagen fick vi jätte fint besök från Göteborg, Linné 413 älskade Linné av sötaste Tove!! Vi hade det mysigt på ett café som heter Tide Tables som ligger också precis vid floden Thames.

men nu är det denna helgen som gäller och jag ska spendera den med min morbrors familj här i London

hare gööttörörörörör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar