onsdag 5 december 2012

100 days of London

100 dagar. Idag har jag bott i London i 100 dagar. 100 dagar har jag vart ifrån min familj och vänner. 100 dagar har jag vart ifrån Sverige, Göteborg. 100 dagar har jag delat rum med Felicia hahaha. 100 dagar har jag vart ifrån nästa allt som jag förut kallade för "livet"...nää.... I alla fall har tiden gått jättefort. Lite för fort men det ska bli mysigt att komma hem till ett, FÖRHOPPNINGSVIS, Winter Wonderland eftersom det knappt är vinter här än, sol och kyla ba. Komma hem till alla. Komma hem till jul. Som Stina alltid brukar säga KUL PÅ JUL.


2 kommentarer:

  1. KUL MED JUL, OM DU HAR VÄGARNA FÖRBI CAMDEN NU INNAN JUL OCH HAR LUST SÅ KANSKE DU KAN KÖPA EN SÅDAN DÄR VIRGIN MARY PALJETTSAK SOM HEDDA HAR? BETALAR JU LIKSOM NÄR VI SES SÅKLART.
    HA DET BRA SÅ SES VI SNART
    WERA
    P.S GILLAR CAPS LOCK
    HEJDÅ

    SvaraRadera
  2. JUST UNDER JUL KÄNNER MAN JU SIG EXTRA SNÄLL OCH SÅ OCH JAG KANSKE SKA DIT PÅ FREDAG SÅ VISST!! VIRGIN MARY IT IS. SÅKLART SÅKLART FÖR VI SKA SES SÅKLARTSÅKLART. HA DET SÅ BRA DU MED WERIZZZ
    TIRRA
    PS. GILLAR DET OCKSÅ
    BYE

    SvaraRadera