söndag 4 november 2012

 tjaba tjena hallå

det var längesen. typ, jättejättejätte längesen. har haft fullt upp så bloggen har inte riktigt hängt med i svängarna. men så blire, life in london ya know. iaf så har jag fixat o trixat lite med designen och har hittat en tillfällig som jag får nöja mig med. är ju inte direkt pro på sånt här. hmmmm... har haft höst lov och till skillnad från alla andra så stanna jag kvar här. Majoriteten av eleverna här åkte hem över lovet men jag är en strong independent woman och bestämde mig för att stanna kvar. Wow. Istället kom min uddah buddah sistah/barndomsvän Alice hit. Visade runt henne massor här i London eftersom det var hennes första gång ever in GB. Lägger upp bilder på hennes tid här lite senare. Vill få gjort massa innan Felicia kommer tillbaks från Sveariket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar